Tuesday, March 20, 2012

Futsal !!!!

Assalamualaikum w.b.t

Pada 11 Mac 2012 adik-adik lelaki ikram junior telak melakukan aktiviti futsal. Aktiviti ini bertujuan untuk mengeratkan tali silaturrahim diantara  sesama adik-adik ikram junior dan kakak fasilatator. Diharap ukhwah dapat terjalin sehingga keakhirnya apabila kita bertemu Allah.. InsyaAllah..

Pada hari tersebut adik-adik yang menyertai permainan futsal adalah adik Talhah Mdradzi, Muhammad Thaqif , Anas Mdradzi, Talhah Aminuddin, Muhammad Afif Shauki, Irfan Zainuddin dan Mustaqim bagi kumpulan A.

Manakala kumpulan B adalah adik Asraf, Irfan Yusof, Muhammad Aqil,  Mohd Rosidi, Fariz, Solihin dan seorang adik, pemain import dari kulim square.(terlupa nama pula..maaf yaa.)

Selain itu juga, kakak fasi yang telibat adalah kakak ramziah dan kakak sarah. Kakak ramziah dan kakak sarah ditugaskan untuk mengambil dan menghantar adik-adik ikram junior dari rumah ke tempat bermain futsal tersebut.. Gelanggang futsal yang telah adik-adik bermain adalah bertempat di E-ONE Futsal lunas, kulim.

Pada hari tersebut kapten bagi kumpulan A adalah adik Muhammad Afif Shauki, manakala kumpulan B adalah adik Muhammad Asraf b. Mohd Yusof. Tidak ketinggalan Pengadil yang mengadili pemainan futsal ini adalah kakak ramziah.Pemenag di menangi oleh adik-adik dari kumpulan B. Tahniah...

Bagi adik-adik yang tidak dapat melibatkan diri dalam permainan ini, diharapkan jangan berkecil hati, InsyaAllah.. Jika ada rezeki dan keizinan Allah, kita akan bermain lagi..


menuju ke gelanggang bermain

Kumpulan A 


Kumpulan B

adik-adik mengambil tempat masing-masing

siap sedia dengan position masing-masing 

kakak ramziah sebagai referee

one to som... hehehe

pengadil mengadili siapa yg dpt bola...

kita mulaaa... yea...







adik afif merancang strategi untuk mengalahkan pihak lawan..



kesian adik anas...;(.....

Adik anas ketika ini demam panas, tetapi masih bersemangat untuk bermain futsal..



sempoii lahh adik talhah... tengah fikir mcmana nak goal ni..


berehat sebentar, setelah penat bermain dalam separuh masa pertama..

kita minum dulu... !!!

minum dan makan roti dulu....;)

sambung bermain untuk separuh masa terakhir..

penentu saat-saat terakhir... kumpulan B yang menang... 

inilah kumpulan B, pemenang futsal ikram junior.. Tahniahh..

 masa ni adik munzir telah menelefon adik irfan untuk mengetahui  perihal  permainan futsal...




Aktiviti bermain futsal berakhir pada pukul 10.30 pagi.. Tahniah bagi pemenang dan yang kalah boleh terus mencuba lagi di lain masa. InsyaAllah... Terima kasih pada semua yang terlibat dan mengharapkan jalinan ikatan kemesraan akan terjalin dan dipupuk dengan lebih baik.. Amin ya rabb..

Selain dari itu juga, sangat  mengharapkan ikram junior akan terus berpekerti mulia dan berakhlak baik walau dimana sahaja kita berada. DiIngatkan juga kita mesti istiqomah dalam peribadi seorang mukmin ketika bermain..

Sekian.. Berjumpa lagi..InsyaAllah...








No comments:

Post a Comment